Jacques Roelant als promokoerier.

Jacques Roelant

Al 30 jaar promo koerier

  • Wat is jouw motivatie? Ik startte samen met mijn vrouw, nadat mijn dochter als promo koerier aan de slag ging. Zij wilde graag bijverdienen om haar eigen huis te kunnen kopen. Nu ze haar doel heeft bereikt, is zij gestopt, maar mijn vrouw en ik hadden de smaak te pakken. Ook nu ik weduwnaar ben blijf ik het doen, want zo blijf ik onder de mensen komen.
  • Hoe lang ben je al promo koerier? Ik kan het bijna niet geloven maar ik ben al 30 jaar actief als promo koerier. Ik ben met pensioen en ben blij dat ik op deze manier in beweging blijf.

Verhalen van onze promo koeriers

Een initiatief van BD Media.

BD Media is het nummer 1 omnichannel activatieplatform in België, met meer dan 60 jaar ervaring in logistiek en in offline en digitale consumentenactivatie. Via verschillende kanalen – in-home, on the go, in de brievenbus en in de winkel – zorgen we ervoor dat de consument geprikkeld wordt en actie onderneemt. We distribueren wekelijks folders, samples en andere creatieve uitingen in 4,5 miljoen brievenbussen in België. Traffic genereren naar fysieke winkels en webshops vormt meer dan ooit de kern van onze propositie.

 

Meer informatie over BD Media?