Glimlachende reclamebezorger kijkt naar de camera

Yves Mutombo

Ik heb al meerdere vrienden aangebracht

  • Wat is jouw motivatie? Ik hou van de vrijheid om mijn eigen werk te kunnen regelen. Om zelfstandig te zijn, en mijn eigen baas te zijn. Ik heb al heel wat vrienden aangebracht die net als ik promo koerier zijn geworden. We hebben elk onze eigen ronde.
  • Hoe lang ben je al promo koerier? Dat moet intussen al meer dan 5 jaar zijn geloof ik. Zelf ben ik ook gestart omdat een vriend me aanraadde om promo koerier te worden. En ik zet nu die traditie verder.

Verhalen van onze promo koeriers

Een initiatief van BD Media.

BD Media is het nummer 1 omnichannel activatieplatform in België, met meer dan 60 jaar ervaring in logistiek en in offline en digitale consumentenactivatie. Via verschillende kanalen – in-home, on the go, in de brievenbus en in de winkel – zorgen we ervoor dat de consument geprikkeld wordt en actie onderneemt. We distribueren wekelijks folders, samples en andere creatieve uitingen in 4,5 miljoen brievenbussen in België. Traffic genereren naar fysieke winkels en webshops vormt meer dan ooit de kern van onze propositie.

 

Meer informatie over BD Media?